2019-08-16

3D logó animáció készítés – esettanulmány

Az alábbi esettanulmány jól példázza, hogy bármilyen elképzelést vagy ötletet meg tudunk valósítani a 3D-s technológiáknak köszönhetően. A megrendelő részéről adott volt egy vektorgrafikus, 2 dimenziós logó, telefonos applikáció “betöltési” animációban szerette volna a logót körbeforgatni 3 dimenzióban. Ehhez nem állt rendelkezésre más, csak a 2 dimenziós logó. Először egy 3D szobrász programban a 2 dimenziós kép alapján nagyjából megformázzuk […]
2019-06-14

Hologram készítés termékbemutatásra

Az InnovAd Marketing Solutions-el közösen terveztük meg és készítettük el ezt a 3D hologram kampányt, a Primor Cosmetics számára, hogy exkluzív módon mutassuk be a cég legújabb termékeit.
2019-03-25

Kis hologram történelem

A holográfia a hologramok készítésének tudománya és gyakorlata. A hologramok most már számítógéppel is létrehozhatók, hogy olyan objektumokat vagy jeleneteket jelenítsenek meg, amelyek soha nem is léteztek. Az alapelv már évszázadokra visszamenően foglalkoztatta az embereket, megmutatjuk hogyan. Kis hologram történelmi áttekintésünk nem kizárólag hologram technológiákat tartalmaz, hanem a folyamatot hivatott bemutatni. A camera obscura (jelentése: sötét kamra) vagy más néven […]
2019-02-24

A 10 legjobb LÉTEZŐ hologram technológia

Több mint Sci-Fi, ezek az őrült hologram technológiák már valóban léteznek és “bárki” igénybe veheti őket! A 3D hologrammok már azóta megmozgatják az emberek fantáziáját, hogy Jules Verne 1893-ban papírra vetette először a kapcsolatos vízióit. A köztudatba akkor robbant be igazán, mikor Leia hercegnő jelent meg hologram alakban a Csillagok Háborúja filmben mintegy negyven évvel ezelőtt. Nagyon sokáig úgy tűnt, […]
2019-02-01

3D szobrászat a filmekben

A 3D tartalomgyártás veteránjai elmagyarázzák, hogy miért a ZBrush a legjobb “szobrász-szoftver” kedvenc filmjeink és sorozataink háttér-munkálataihoz. A ZBrush digitális szobrászati szoftver már régóta használatos a televíziós műsorok és a 3D-s filmek készítésénél. A ZBrush előtt a figurákat agyagból formázták, mielőtt beszkennelték volna őket, hogy 3D-s modelleket állítsanak elő, a folyamat azonban rendkívül időigényes és költséges volt. Volt addig, amíg […]