Azt gondolta, hogy az animációk haszontalanok, vagy kidobott pénz lenne? Itt az ideje újragondolni, segítünk 5 egyszerű indokkal.

  1. Növeli a konverziós arányt: az internetes kereskedelemhez kapcsolódva, az emberek akár 85%-a vesz meg nagyobb valószínűséggel egy terméket, ha látott róla előbb egy bemutató videót.
  2. Jobb Google találati eredmények: A videós tartalommal ellátott weboldalakt 50x (!) nagyobb valószínűséggel rangsorolják a Google első találati oldalán. Mit gondol, mire kattintanak szívesebben az emberek? Egy szöveges linkre, vagy egy hívogató videó indexképre? Bizony, arra amire Ön is gondol. Ez pedig számszerűsíthető tény, ugyanis 41%-al nagyobb a valószínűsége hogy videóra kattintanak, mint szövegre. Most, hogy már az első oldalon van a találatok között, több ember jut el cégéhez, és nagyobb valószínűséggel veszik meg a terméket. Tiszta haszon.
  3. Semmi sem rosszabb annál, mintha nem tudja, hogyan mondja el az embereknek mit is csinál pontosan, úgy, hogy azok egyből megértsék. Az explainer animációk ebben nyújtják a legnagyobb segítséget, hiszen mindent összefoglalhatunk benne, Ön helyett. Ha pedig felmerül az igény, egy újabb ügyfél, vagy egy újabb potenciális vevőkör esetén, akiknél fontos, hogy HATÉKONYAN érjen át az üzenet, nincs is jobb mód. És a számtalan felhasználási módról nem is beszélve, hogy mennyivel hatékonyabb a weboldalon elhelyezett videó hosszas szöveges leírások helyett, vagy email marketingben mennyivel többen fogják megnyitni animációs kisfilmjét.
  4. Könnyen osztható: az internetezők 70%-a néz minden nap online videókat, nyűgözze le őket a sajátjával! Könnyen megosztható saját közösségi oldalaidon ahol követői egyből láthatják és tovább is oszthatják, belinkelhetik tematikus csoportokba is. Viheti magával expokra, konferenciákra is, határ a csillagos ég.
  5. ROI: az explainer videókkal rendelkező cégek sokkal jobb megtérülésre számíthatnak, mint ezzel nem rendelkező riválisaik. Egy viszonylag csekély ráfordítással hatalmas bevételekre lehet szert tenni. A Dropbox elköltött 50.000$-t hogy elmondja a történetét, egy animációs videón keresztül. Ez több, mint 5 millió új ügyfelet eredményezett, és a bevételeket több mint 24 millió dollárral növelte.