2019-01-15

A világ első 3D nyomtatással készült hajója

A világ első 3D-s nyomtatott vitorlás hajója készen áll a Mini Transat Ocean Race 2019-re. Az olasz startup cég, a OCore a világ első 3D-s nyomtatott vitorlás hajótestét tervezte és meg is valósította.  A Circolo della Vela Sicilia (CVS) vitorlásklubban ünnepelték az átadási ünnepségen. Az OCore egy olasz startup vállalat, amely reméli, hogy a „forradalmi” technológia elterjed majd a hajóépítők […]
2019-01-11

3D Fotószkennelés a gyakorlatban I.

Angol szakszóval Photogrammetry-nek nevezett 3D modellalkotási eljárás, melynek nincs magyar megfelelője (vannak akik fotogrammetria-ként hivatkoznak rá, illetve a 3D fotószkennelés szóösszetétel áll közel a valósághoz, mi is így nevezzük). Olyan digitális technika, mely során a tárgyakról, illetve terepről készített nagyfelbontású képek  alapján a képeken végzett mérések és számítások segítségével meghatározza a tárgyak térbeli kiterjedéseit, abból egy pontfelhőt hozva létre. A […]
2016-12-20

Kellemes Ünnepeket kívánunk 360 animációval!

Egy speciális, 360 fokos animációval készültünk a karácsonyra. A hagyományos, és 3D animációs technikákat ötvöztük ebben a rövid filmben, 360 fokos térre komponálva. Összesen 7 manót “rejtettünk” el, akik a Mikulás gyárában készítik az ajándékokat, a feladat hogy a Mikulás érkezése (tehát a videó vége előtt) a néző megtalálja mind a 7 manót. Kihasználva a 360 fokos tér adottságait, ez […]
2016-09-29

Az animációs reklámok 5 nagy előnye

Azt gondolta, hogy az animációk haszontalanok, vagy kidobott pénz lenne? Itt az ideje újragondolni, segítünk 5 egyszerű indokkal. – Növeli a konverziós arányt: az internetes kereskedelemhez kapcsolódva, az emberek akár 85%-a vesz meg nagyobb valószínűséggel egy terméket, ha látott róla előbb egy bemutató videót. – Jobb Google találati eredmények: A videós tartalommal ellátott weboldalakt 50x (!) nagyobb valószínűséggel rangsorolják a Google […]
2016-09-02

Mondja el egy percben: Explainer animáció cégeknek

Amikor animációs videót készítünk, minden az időzítésen múlik. Kevesebb mint 10 másodpercünk van, hogy megragadjuk a néző figyelmét – és onnantól még maximum egy perc, hogy teljesen célba érjen az üzenet. Ez a 60 másodperc (kb. 150 szó) kell, hogy úgy közvetítse a márka értékét, hogy a néző ne csak passzívan befogadja – hanem meg is tegye a szükséges lépéseket. […]