Az explainer videókban megvan az erő, hogy az üzletéről elmondjon kb. mindent, mindössze 60 másodpercben. De még mielőtt a grafikán és az animáción gondolkozna, egy igazán ütős video scriptre lesz szükséged. Egy jól megírt,magával ragadó forgatókönyv (és storyboard) az alapja a sikeres explainer videónak. A megfelelő alapok nélkül hiábavaló lehet a többi munka. Szóval mi […]
Miért készítenek márkák vírusvideókat? A megosztás egy értékes mérőeszközzé vált, melyet azonban nagyon nehéz irányítani, a siker az egyének akaratán múlik. Ezért nem is létezik jobb indikátor, mint a megosztások száma. Vírusvideó ügynökség a chamber.media előásta minden idők 100 legsikeresebb videóját, hogy kiértékeljék a közös pontokat a visszajelzések alapján. 10 elemet határoztak meg, melyekből egy, […]
Kedvünkre válogathatunk a legnagyobb slágerek közül a Youtube hangkönyvtár kínálatában. Az egyik leggyakrabban felmerülő kérdés az ügyfelek részéről, hogy milyen zenét használjunk fel videóikban. A lehetőségeket kevesen ismerik, ezért ebben a cikkben összefoglaljuk hogy nagyjából mi is a helyzet a zenei jogok terén. Főleg a kis cégeknek jó hír, hogy a Youtube felületén sokkal nagyobb […]
Milyen a jó Brief? Kreatív és megbízó közti együttműködésnek alapja a brief, akár 3D animációról van szó, akár óriásplakát-kampány tervezésről. A részletesen kidolgozott brief-el rengeteg időt és felesleges kört lehet megspórolni. A kreatív tervezők számára pedig megkönnyíti az azonosulást az adott céggel/termékkel, és könnyebben lesz képes alkalmazkodni az igényeknek. A részletes leírásra megéri tehát időt […]