Biztosan ismer olyan reklámokat, amik annyira rosszak, hogy már kínos. Folyamatosan szembesülünk velük: a TV-ben, a Youtube-on, és azt kérdezzük magunktól: komolyan valaki pénzt adott ki hogy elkészüljön ez a hirdetés?

Ugyanez vonatkozik a 3D animált marketing videókra. Mindig emlékezzen: azt kap, amit megfizet. Spórolni a minőségen egyenlő azzal, hogy egy szép, átgondolt, igényes munka helyett egy olcsó-kinézetű káosz a végeredmény – ami a céget is minősíti.

Szóval mielőtt elfogadna egy gyanúsan olcsó ajánlatot, tegye fel magának az alábbi kérdéseket:

Hatást szeretne elérni – vagy csak kipipálni hogy van egy animáció?

Mert ha azt szeretné, hogy az animált explainer videó el is érje céljait (növekvő eladások, javuló konverziók stb.) akkor jól kell elkészíteni. Ez nyilvánvalónak tűnhet, de ha azt szeretné, hogy az emberek végig is nézzék a videót, értéket kell teremteni. A nagy márkák már mind tudják ezt, nem véletlenül lettek ilyen nagyok. Nem fukarkodnak, ha a saját imidzsükről van szó, az árcédula ne számítson, ha segít kiemelni a márkát, elnyerni a nézők tiszteletét, és valódi vevőket szerezni.

Rászolgálna a bizalomra?

Ebben a világban, ahol az emberek valóságos hirdetés dömpinggel találkoznak nap-mint-nap, ahol reklámvideók százai bombázzák őket folyamatosan, a nézők szinte már „műértővé” váltak. A közönség meg tudja különböztetni a jót a rossztól. Alapfelvetés, hogy egy komoly márka igényes videót készíttet. Mindannyian észrevesszük a rossz minőséget – de amikor igazán igényes, szépen kivitelezett animált videót látunk, odafigyelünk, mert érezzük a bele fektetett energiát. Tehát mielőtt egy olcsó videóba fektetne, ne feledje: az animáció minősége közvetlenül befolyásolja azt, ahogy az emberek a márkára tekintenek.

Szeretné hogy megtérüljön a befektetése?

Miért lenne megfelelő Önnek egy filléres explainer animáció, ami úgy néz ki mintha Frankenstein tákolta volna össze, miközben a magas minőségű animáció komoly ROI-val kecsegtet? Amikor megrendel egy explainer videót, akkor nem csak egy animált kisfilmet vesz. Egy hatékony, és bevált módszerre ruház be. A rossz végeredményért pedig duplán is megfizethet. Kiad egy rakás pénzt egy értelmetlen videóra, ami nem hozza ráadásul az ügyfeleket, hanem el is riasztja őket.

Ha mérlegel, megérti, hogy a kisfilmek/animációk készítése nem egyszeri vásárlás, hanem hosszú távú befektetés. Amennyiben minőségi, exkluzív munkát szeretne, forduljon hozzánk bizalommal.